Site-ul https://www.melor.ro este proprietatea S.C. MELOR S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J32/2201/2023 si avand CUI 49143933. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. MELOR isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

DEFINITII SI TERMENI

Vanzator – S.C. MELOR SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sibiu, str. Avram Iancu, nr.15.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani, isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre MELOR (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre MELOR si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.melor.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusivBunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Continut:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea“Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre MELOR, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

ACCESUL LA INFORMATIILE DE PE SITE

MELOR garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe site-ul https://www.melor.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei MELOR SRL fara acordul prealabil scris al acesteia. Aveti un drept limitat, ne-exclusiv si revocabil de a crea o legatura web (link) catre pagina principala a site-ului https://www.melor.ro, sau catre orice alta pagina, atat timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru MELOR sau oricaruia dintre partenerii nostri, numai dupa obtinerea in scris a acordului nostru.

COMUNICAREA ELECTRONICA

Cand vizitati www.melor.ro sau ne trimiteti email-uri, comunicati cu noi pe cale electronica. Sunteti de acord ca toate aceste comunicari: email-uri, note, conventii, newslettere, stiri, sau orice alt tip de informatii pe care noi le furnizam electronic, satisfac toate cerintele legislatiei nationale si europene. Acceptul dumneavoastra de a comunica cu noi pe aceasta cale, fie ca numai primiti aceste informatii sau si in cazul in care dumneavoastra ne trimiteti informatii pe cale electronica, reprezinta un accept echivalent cu semnatura olografa pe orice document fizic, ca si cum aceste informatii ar fi tiparite pe un suport fizic, in scris. Dumneavoastra, si www.melor.ro deasemenea, sunteti de acord sa respectati intocmai cele comunicate pe cale electronica, punand folosirea acestor comunicari sub incidenta prezentului document numit „Termeni si conditii”.

COMENTARIILE SI ALTE COMUNICARI ALE UTILIZATORILOR

Utilizatorii care acceseaza site-ul https://www.melor.ro pot face comentarii la adresa lui si a produselor oferite, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. MELOR isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

MELOR nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari. In cazul trimiterii unor informatii, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii MELOR si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde in lume.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. MELOR nu isi asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site, conform articolelor din acest document.

DESPRE PRETURI

In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre sistemul nostru informatic. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii nostri de vanzari la adresa contact@melor.ro. Daca pretul real al produsului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans prin diferite metode (OP, card bancar, etc), diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii produsului.

TERMENII DE UTILIZARE A NEWSLETTER-ULUI

Abonare si dezabonarea la newsletterul distribuit de site-ul www.melor.ro este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea corespunzatoare pe site denumita „Confidentialitate”. MELOR detine toate drepturile asupra continutului newsletter-ului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site (vezi articolele 1 si 3), in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului www.melor.ro pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului www.melor.romesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului document. In acest context, MELOR nu poate fi facut raspunzator sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.
MELOR isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, dupa o notificare in prealabil – sau – fara o notificare in prealabil, despre aceasta intentie, daca MELOR are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

DREPTUL LA PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a MELOR SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de MELOR, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al MELOR asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al MELOR. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre MELOR si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea MELOR cu referire la acel Continut.

COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MELOR SRL, in cazul platii online;

– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

RETURNAREA PRODUSELOR

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a Bunului/Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va notifica in scris Vanzatorul prin email la adresa: contact@melor.ro.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se va livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator. S.C. MELOR S.R.L. va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile.

Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:

– pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar din care a fost efectuata plata;

– pentru Comenzile achitate cu ramburs/Card bancar -> prin virament bancar.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.melor.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii:

– sa nu prezinte urme de reasamblare, zgarieturi, lovituri

– ambalajul, etichetele si acesoriile care au insotit produsele sa revina intacte

– sa nu prezinte semne de utilizare

Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email prin care renuntati la produs.

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen deaproximativ 7 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

Contravaloare produselor nu va fi returnata inainte ca produsul sa fie expediat de catre client si sa ajunga in showroom-ul Melor (Sibiu, Str. Școala de Înot, nr. 22).

Contravaloarea produsului se va transfera in baza datelor bancare pe care clientul le trimite prin e-mail la contact@melor.ro.

Odata cu lansarea comenzii produsului, clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si s-a adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).

Daca produsul livrat catre client este neconform, prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre MELOR.

Conditii generale pentru retur:

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014

– In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid . In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.

Consumatorul este responsabilin ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa, stabilita de catre MELOR, diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.

Adresa returnare produse :

S.C. MELOR S.R.L., Str. Școala de Înot, nr. 22, Sibiu, Tel 0735053722 (L-V, 10-18).
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.melor.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.

Produsele primite defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. MELOR S.R.L. sau prezentarea in showroom-ul Melor cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca MELOR nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca MELOR nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Produsele realizate pe comanda special pentru client se pot modifica in eventualitatea in care nu corespunde marimea comandata, insa acestea nu se pot returna.

Produsele care au suferit modificari fata de felul in care sunt prezentate pe site, la cererea clientului, nu se pot returna.

Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.

Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul “finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.

Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de catre dvs, urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”). In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, in conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevazute în aceste Conditii de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.

BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigura dreptul de retragere.

CONFIDENTIALITATE

MELOR va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. MELOR nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

COMUNICARI COMERCIALE

Cumparatorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii,in orice moment, dupa cum urmeaza:

– prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator sau.

– prin contactarea Vanzatorului.

Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

Tipuri de comunicari comerciale:

Dupa adaugarea de Bunuri in sectiunea din Cont “Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

– la recomandari de Bunuri similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”

– la existenta Bunurilor in sectiunea “Cosul meu” si

– disponibilitate stoc Bunuri

In urma achizitionarii unui Bun, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat

Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul de mai susprin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetarii de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi associate cu identitatea dvs., transmise catre terți și nici nuvor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului.

FACTURARE – PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de MELOR SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de MELOR SRL, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator conform optiunii Clientului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor atat pe teritoriul Romaniei cat si pe teritoriul altor tari. Pentru livrarea Bunurilor in strainatate, Cumparatorul trebuie sa trimita solicitarea la adresa de e-mail aflata in sectiunea Contact.

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre MELOR, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.

Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SC MELOR SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Sibiu.

CONCILIERE

Daca aveti probleme legate de o comanda care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail, sau cu persoana cu care ati interactionat, puteti lua legatura pentru o conciliere interna cu Directorul de Magazin, stabilind o data si o ora la care sa fiti contacta/a, lasand o adresa de mail si un numar de telefon. Va multumim pentru intelegere!